Glimtar ur telefonen

Jag som taggade kvällstorg igår fick snällt lämna det till nästa gång, fullsmockat överallt eftersom jag jobbade till 16 och inte riktigt hann dit i tid. Men nästa gång, då tusan ska jag sälja!
 

Så, det har blivit dags att se vad som hänt genom telefonens kamera nu i tre veckor. Vi börjar från andra veckan i juli.
1&2. Pizza vid Mr.Banks och hemgjorda glassen vid Skorpan till efterrätt. 3. Första doppet togs 14.7, med kläderna på!
1. Försökte ta en bild på mig och taxen Vicki, men det lyckades mindre bra. 2. En himla fin solnedgång. 3. KAJ.
1. Mocca trivs i min säng. 2. Ett av de finare husen i stan. 3. Bästa Katrin igår kväll som lekte med såpbubblor.

Kommentera
Skrivet av: ISA

nä vad trist att det inte blev av.. men ja, bloppis ist kanske :D och vilka fina bilder du tagit! <3

Svar: Ja... Vi ska se hur det blir med bloppis, kanske :D Tack så hemskt mycket!
Rebecka Sandbacka

2015-08-06 22:38:12
http://isabyl.devote.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback