Dag 5

Den femte dagen spenderade vi på hotellområdet.
Vi åkte runt på området i ett litet blått tåg som puffade på varje dag.
Vi bestämde dock att vi skulle gå tillaka till vår lägenhet, vilket visade sig vara lättare sagt än gjort då själva området inte är det minsta. Men vi kom fram, våta av regnet som plötsligt bröt ut mitt i backen. När regnet avtagit lite tyckte vi tennis lät som en kul grej så vi traskade iväg till tennisplanen som fanns på området. Verkligen himla roligt!
Till kvällen färgades himlen orange så jag tog ut kameran och traskade iväg till stranden.
Det vågade fortfarande och det var lika mäktigt som dagen innan att stå där.
Försökte mig på det här med långa slutartider, fick improvisera lite då stativet lämnades hemma och använde klippor och stenar istället.
Efter några försök lyckades det!
Det skymde ganska snabbt och plötsligt satt jag ensam kvar på stranden i mörkret, mindes några skräckhistorier för mycket och började gå mot hotellet. Var dock tvungen att stanna på bron och ta några bilder innan jag snabbt traskade vidare. 
 
Det blev en lite lugnare dag med mest regn och rusk, men roligt hade vi ändå. Nästa dag innehöll dock lite mer program, men mer om det i nästa inlägg!
 
Ha det gott!
//Becka

Kommentera
Skrivet av: Petra

Så otroligt fina bilder!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket!! :)
Rebecka Sandbacka

2015-11-11 16:15:54
http://knokk.se
Skrivet av: Skogsraah ☾

Otroligt fina bilder!

Svar: Tusen tack!
Rebecka Sandbacka

2015-11-12 15:08:06
http://skogsraah.se
Skrivet av: Linda

Vad fint!

Svar: Tack så mycket!
Rebecka Sandbacka

2015-11-16 12:32:16
http://lindasjolund.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback