Topp 3

Jag fick klura en stund på vad dagens blogginlägg skulle handla om, skulle jag DIY:a något? Dela med mig av ett fototips? Har jag kanske några gamla ortglömda bilder? Så sa min fina vän, men varför inte blogga om mina topp 3 platser jag vill besöka, ja varför inte!
 
Först på listan är egentligen hela Asien, men främst Bali, Indonesien.
 
Jag vet inte varför jag är så fascinerad av detta land, kanske för att det känns så annorlunda och så långt från det jag är van vid. Kanske för att man i skolan gått ganska noga genom alla världsdelar förutom Asien (eller är det bara jag som sovit under de lektionerna?). Ja, jag vet inte, men hit vill jag.
 
På andra plats finns USA, för vem vill väl inte till USA?
 
Det finns så mycket att uppleva i USA, stränder, berg, storstäder och små byar. Tänk att resa runt i några månader i detta land!
 
På tredje plats kommer Kap verde.
 
Ögruppen utanför Afrika, mammas fästman besökte denna plats för något år sedan och det var då jag bestämde mig för att jag också ska hit någongång. Om jag förstått det hela rätt finns det typ ingenting här, men ändå vill jag hit!
 
 
Alla bilder kommer från pinterest, @beckasofiaa.

Kommentera
Skrivet av: josephine Asplund

Du är inte ensam=) Hoppas du får en underbar eftermiddag & lycka till med bloggen!
Kram<3

Svar: Tusen tack! Önskar dig en bra start på veckan! :D
Kram!
Rebecka Sandbacka

2016-04-18 16:26:02
http://josephineslifee.blogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback