Vårtecken

På gatan, bland grus och sand och skräp fanns små fläckar av blått. Där satt även jag på knä efter en stund med kameran i högsta hugg i ett försök att fånga vårtecknet i blåsten.
När jag senare på kvällen såg de gula och blå blommorna på backen hämtade jag Mocca och kameran och stack ut på en till fotorunda.
För vårtecken måste ju dokumenteras så att man förstår att det verkligen blir vår ändå, fastän moder natur slår tillbaka med snö ibland.

Kommentera
Skrivet av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

snyggt

Svar: Tusen tack :D
Rebecka Sandbacka

Skrivet av: a n n i k a

Fina bilder :D

Svar: Tack så hemskt mycket :D
Rebecka Sandbacka

2016-04-28 11:50:56
http://blogofphoto.webblogg.se
Skrivet av: Veronica Wallgren

Det är verkligen underbart med alla vårtecken :)

Svar: Jaa! Man ser liksom ljuset i tunneln efter den långa och mörka vintern. :)
Rebecka Sandbacka

2016-04-28 11:58:02
http://wallgrenveronica.blogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback