En långpromenad i solsken

 
Solen tittade fram och vi hann med en uppfriskande långpromenad innan jag stack iväg och jobbade några timmar.
 
 
Vi njöt av att ha solens strålar med oss under hela promenaden, jag och Mocca alltså. Då blir man så glad så man bara rullar runt i snön och springer omkring som en tok. Minusgrader och snö är visst grejen för den hårigaste familjemedlemmen.
 
 
Men när vi kom till en korsning med frusna nypon stannade vi till ett slag, försökte balansera kamera och hund sittandes på knä mitt i korsningen. Tur att det inte var så många i farten just då.
 
 
Ah, troligen bästa sättet att börja en dag på, solsken ger så mycket energi!

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback