Ett snack om paketering

 
Såg ni på Lucia igår? Kanske ni fick besök? Jag älskar Lucia (som allt annat i december då..) men jobbade hela dagen igår så fick nöja mig med att se på bilder på diverse sociala medier istället. Helt okej det med.
 
 
Eftersom jag har ledigt idag, mitt i veckan, hade jag såklart planerat in en hel massa skoj som skulle göras de få timmarna det är ljust om dagarna. Tack vare mulet väder var det ljust sisådär två timmar, vilka togs upp av julklappspaketering. Blev brunt papper iår igen med rött snöre runt, för som Ernst säger; I det enkla bor det vackra. Vissa paket får dock en liten tvist med guldstjärnor och en kvist eucalyptus.
 
 
Iår tar jag mig även tid för att skriva ner ett litet rim på etiketterna, något som visade sig vara svårare än jag trott, men samtidigt så roligt. Och hur kul är det inte att få ett litet rim innan man öppnar? Tycker det är himla mysigt! 
Brukar ni skriva julrim åt varanda?
 

Kommentera
Skrivet av: Rebecca Adnell

Snygg inslagning av paketen :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Rebecka Sandbacka


Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback