Julen

Har ni haft en fin julhelg? Jag har haft en underbar julhelg med mycket mat och skratt med vänner och familj.
Som vanligt gick själva julhelgen alldeles för snabbt, men julkänslan hänger nog med ännu ett tag. Jul är det ju ändå fram till trettondagen. På min lediga dag igår passade vi på att testa en av alla fina julklappar som låg under granen, nämligen min Go Pro. Krävs kanske lite träning ännu på det här med video för en som är van att endast fota, men visst är det kul (kommer användas hela tiden om två veckor)!
Vi körde in i en dimma och bevittnade en väldans fin solnedgång som fastnade på bild, kändes ovanligt att få se solen i detta vintermörker.
Vi gick vidare och sökte mera dimma.
Och hittade på samma gång frusna växter av olika slag. 
Käre bror visade stolt upp sina nya vantar som mommo stickat, med det lokala fotbollslaget som motiv, vilket även den uppmärksamme märker matchar halsduken precis. 
 
Hoppas ni fått njuta av julledigheten och ätit massa gott!
//Becka

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback