Mirjam & Jakob

Fjärde advent körde jag ut till havet med ett tomt minneskort och ett fulladdat batteri i kameran. Blev alldeles salig när jag kom fram till platsen vi bestämt för fotograferingen, som gjort för en förlovningsfotografering!
Solen sken och snön gnistrade, det var perfekt helt enkelt! Mirjam, min fina vän från gymnasiet, och hennes Jakob var så sjuttons fina att jag knappt visste vart jag skulle göra av mig själv ibland.
Jamen ni ser ju! Åh! Tror jag aldrig under en fotografering tidigare sagt "så bra!", "så fin ni e!" och "det här blir super!", så många gånger.
Vi gick över isen till nästa brygga, vilket skulle visa sig vara ett himla bra val!
Magiskt. Ord känns överflödigt, onödigt.
Avslutar med min personliga favorit i svartvitt. Jag är så otroligt tacksam att just jag fick föreviga kärleken mellan dessa två dendär söndagen, sista advent.

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback