Norge

Det var någon som sa häromdagen att jag allt är en rastlös själ, aldrig hålls jag här i Finland. Javisst, men hur tråkigt är det inte att vara i lilla, kalla Finland hela tiden? Igen åker jag ut på äventyr, denna gång till, hör och häpna, nordligare breddgrader. Om en timme bär det av till norra Norge! Kommer spendera en vecka i snön och jag är så taggad. Kameran kommer hoppeligen vara full av fina Norge landskap när jag kommer hem igen. 
Ha det gott!
//Becka
 

Kommentera
Skrivet av: Fairyland surprises

Norge är fantastiskt vackert! Du kommer att få en underbar resa.

Svar: Åh de tror jag med! ☺
Rebecka Sandbacka

Skrivet av: Helene

Nämen åh så fin!! *o*

Svar: Hihi tack! 😊
Rebecka Sandbacka

2016-02-26 14:08:21
http://minttu.blo.gg/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback