Utehäng

Tjohej! Äntligen får vi se av dendär solen lite också efter flera dagar med bara grått och regn ute.
Jag och Mocca har hängt utomhus mest hela tiden, av någon anledning är kameran inte så populär mera, undrar vad det kan bero på måntro.
Mina kära, älskade favoritskor, tantskorna, har varit i så flitig användning att de gått sönder. Åh! Fast kanske det inte var meningen att parkoura i dem heller...
 Tror bestämt vi ska fortsätta med vårt utehäng lite till tills det är dags för mig att sälja lite glass.
 
Hoppas ni får en riktigt skön lördag!
//Becka

Kommentera
Skrivet av: Sarah

De e så najs att de vart fint väder idag :)

Svar: Jaa, äntligen! :)
Rebecka Sandbacka

2016-07-09 12:31:27
http://CheerSarah.devote.se
Skrivet av: jossan

Ville bara kika in och önska en trevlig helg :D

Svar: Åh va fint, tack detsamma! :D
Rebecka Sandbacka

2016-07-09 12:39:26
http://www.nouw.com/gottemix

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback