Australia - Sydney

Som sagt flög vi till Sydney under min vistelse på andra sidan världen, vi inledde med att ta lite sol på Bondi beach. Strålande fint väder och varmt.
Jag hade förväntat mig en ganska stor strand, men Bondi är mycket mindre än man skulle tro när man ser på t.ex. bondi lifeguards eller liknande program. Men åh vad härligt det var att ligga på den fina, vita sanden och tumla runt i de salta vågorna!
Efter ett strandbesök passar väl ett glassbesök ypperligt? Vad är väl inte bättre än en Ben & Jerry´s ice-cream bar då! Undrar bara varför, varför har vi inte sånt i Finland?
Till kvällen blev vi upphämtade av en av faster M´s och Steves vänner som körde runt oss i sin bmw, ut till havet skulle vi, eller tja, runtom hela Sydney finns ju hav, men på andra sidan alla turistplatser.
Det var här jag påriktigt blev kär. Kär i Sydney. Vi hade en fantastisk kväll med en så underbar solnedgång och livet kändes ganska perfekt just då.
Det var helt enkelt en perfekt dag!

Kommentera
Skrivet av: a n n i k a

Så fina bilder!

Svar: Tusen tack!
Rebecka Sandbacka

2016-03-17 20:26:42
http://blogofphoto.webblogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback