En julklapp i mars

I julklapp fick jag en Daniel Wellington klocka, en liten och i svart, inte kanske rikigt min stil så i januari stegade jag iväg till butiken för att byta klocka, till en lite större.
Eftersom de är så populära var alla slut, så de skulle beställa efter mera. Jag var inne några gånger, provade olika modeller och färger. En sån kund ni vet som inte kan bestämma sig.
I helgen fick jag ett SMS där det stod att klockorna nu äntligen anlänt till butiken, så idag stack jag iväg och hämtade min efterlängtade klocka. Det blev, efter många om och men, den största storleken i ljusbrunt och rosé guld.
Den materiella lyckan är total!

Kommentera
Skrivet av: Jessica

Vilken fin klocka! :)

Svar: Tusen tack, älskar den! :)
Rebecka Sandbacka

2016-03-07 14:12:09
http://duvetjessica.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback