När julklänslorna slår till

Det var grått och mörkt från morgon till kväll igår, vilket i normala fall brukar bidra till att dra ner på inspirationen, men ibland blir det visst tvärtom. För när det är så mörkt behöver man ljus, ljus och lite mera ljus i alla dess former, mysbelysning.
Så jag sökte fram en ljusslinga, men i samma låda fanns även julpyntet. Det ena ledde till det andra kan man väl säga och nu hittas julstjärnor, änglar och ljus med julmotiv runt om i rummet. Åh, vilken julfeelis!
Blev på sånt himla bra humör att jag satte på en julspellista och la mig ner på golvet med papper och penna, i mina Mimmi Mus inspirerade knutar (eller som min vän tyckte, Leia), här låg sen några timmar och humöret var på topp. Dansade runt i köket senare till mina favoriter. Åh, jul!

Kommentera
Skrivet av: Miss Baby Peaches

Så mysigt det ser ut!

Svar: Jamen ljusslingor gör ju så mycket! :)
Rebecka Sandbacka

2016-11-23 11:39:29
http://babypeaches.blogg.se/
Skrivet av: Sanna

Hej! Vilken fin blogg du har! :) Tänkte bara säga att flera av länkarna i din sidomeny inte funkar, och jag hittar inte heller alla kategorier tror jag! :)

Svar: Tusen tack fina du! :) Ojdå, det måste jag kolla upp, tack för att du berättade! :D
Rebecka Sandbacka

2016-11-24 11:29:06

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback