Vad jag inspireras av

Får många gånger frågan vad som inspirerar mig, så idag tänkte jag vi kunde ta en liten titt. Min hetaste inspirationskälla är, som alltid, pinterest. Även bloggar. Men just precis nu inspireras jag av följande:
 
 
Soffor i brunt läder, tan. Så himla snyggt att jag dreglar över hela pinterest när jag ser ett vardagsrum med en tan soffa i. Finner knappt ord. En sådan kommer definitivt finnas i mitt framtida hem.
 
 
Mörka väggar. Jag som förut älskat vitt, och visst gör jag det fortfarande, men vill helst måla om i en lite mörkare och murrig färg. Blir så snygg kontrast med mörka väggar. För tillfället är jag insnöad på murriga grlna toner eller petrol blåa. Åh!
 
 
MatfotonNågot jag nyss upptäckt är matfotograferingen, vilket nog hör ihop med att jag plötsligt fått ett sådant sug efter att stå i köket och fixa (helst baka då). Tycker det är fruktansvärt underhållande att plocka fram rekvisita, fotobakgrunder och flytta runt på alltihopa för att få en riktigt bra bild på maten.
 
 
 
 
Alla bilder kommer från pintereset, @beckasofiaa !

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback