All in the details

På min skrivbordsvägg hänger två kort med fina ord att minnas varje dag. Jag som är ett riktigt muminfan kunde inte låta bli att köpa kortet med Lilla-My då det fanns där lägligt brevid kassan.
I hörnet bakom sängen står stolen som kanske inte är den mest symmetriska och rakaste, men fin, det är den.
Framför den får korgen (av samma hantverkare om jag inte minns helt fel) stå med filtar. Nära till hands när man vaknar alldeles stelfrusen om nätterna.
Ljus, ljus och åter ljus hittas i nästan varje hörn här inne nu om hösten, de är i flitig användning som ni ser av det sotiga glaset. Ett magasin, fåtöljen och tända ljus. Då är det höst.

Kommentera
Skrivet av: Hemma Hos Felicia

åh, älskar korten!!! Så fina! :)

Svar: Tycker så mycket om dem och det bästa är att de kostar nästan ingenting och hittas i de flesta butiker (till och med de minsta S-marketar)! :D
Rebecka Sandbacka

2016-10-29 14:51:35
http://feliciahblogg.webblogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback