Kreativitetens årstid

När det kommer till konst och teckningar är jag helt frälst i kreationer i svart bläck. Vet inte hur många svarta pennor jag använt upp under det senaste halvåret, får ständigt köpa nya. Igår, mitt på golvet som vanligt med bra musik som sällskap, påbörjades ett alster i lite höstigare anda till tavelramen som fått stå tom lite för länge nu.
När jag ser på det nu tror jag bestämt att giraffen ska bytas ut ikväll, eklövet behöver sällskap av ett lönnlöv, eller kanske björk?
Jo, där passar det bra. Vill påstå att hösten är kreativitetens årstid, så mycket inspiration.

Kommentera
Skrivet av: Agnes

Men åh, så fint!

Svar: Tusen tack! :)
Rebecka Sandbacka

2016-10-09 17:32:06
http://agnesbjurek.blogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback