Fyra fina

Konstigt hur allt känns så mycket roligare när det är fredag, till och med något så alldagligt som att sätta på en diskmaskin blir roligt liksom. Diskmaskinen är dock inte det roligaste som hänt idag och för att det är just fredag tänkte jag att en liten fredags lista om fyra fina insikter eller tankar som uppkommmit under dagens lopp (fast endast halva dagen gått) skulle passa finemang!
1. Impulsköpet klockan var kanske det bästa impulsköpet jag någonsin gjort, så kär i den.
2. Den här låten, samt den här kunde jag lyssna på dagarna i ändå, så bra.
3. Kavaj är bästa plagget. punkt.
4. Att det äntligen är den sista september vilket betyder att den bästa jag vet kommer hem i helgen.
 
Önskar er alla en riktigt fin helg!
//Becka

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback