Scones med äppel

Jag har visst börjat baka en hel del på sista tiden, pannkakor, scones, bounty bollar, så himla roligt. Trillar ständigt över nya roliga recept på pinterest och instagram, det gäller att hålla igång så länge jag tycker köket är en rolig plats.
En morgon fanns ett recept på äppelscones i mitt instagramflöde och det var inte många minuter efteråt som jag köpte lite ägg och mjölk och satte igång att baka. Receptet är glutenfritt och hittas här.
Perfekt att börja dagen med, eller att äta som mellanmål. Äppel och kanel är ju en oslagbar kombination om hösten!

Kommentera
Skrivet av: Susanna

Mmm så gott med scones :)

Svar: Ja, så gott! 😍
Rebecka Sandbacka

2016-09-27 18:52:20
http://oslofru.com

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback