Som Snusmumriken

Alltså det här med huvudbonader och så, kan tycka det är så himla snyggt ibland, speciellt hatt. Suktade redan förra året efter en svart, ganska stor filthat men hittade ingen jag föll för och om jag ska vara ärlig vågade jag inte riktigt köpa, för tänk om man egentligen inte alls passar i hatt?
Men så igår bestämde jag mig för att nu jädrar ska här köpas hatt, men det blev ingen svart en, nej, en grå en som matchar halsduk, jacka och skor (japp, jag gillar grått).
Numera skuttar jag omkring med hatt på huvudet och känner mig som Snusmumriken, för hatt är verkligen snyggt. Så det så.

Kommentera
Skrivet av: Jessica

Tycker att du passade utmärkt i den hatten!
Den hatten var så snygg att jag, som aldrig någonsin har burit en hatt skulle vilja testa för den var grymt snygg! :D

Svar: Tusen tack! Jamen då ska du absolut köpa dig en hatt, så himla snyggt! ☺
Rebecka Sandbacka

2016-09-15 15:23:42
http://duvetjessica.blogg.se
Skrivet av: Sandra

Jag håller med om att hatt är supersnyggt! Du passade jättebra i den!

Svar: Tusen tack, så roligt att höra! 😊
Rebecka Sandbacka

2016-09-15 15:34:25
http://tantsandras.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback