En vända vinter

 
Jag som trodde att jag flytt vintern genom att sticka iväg till Asien (ang. den resan så ska ni få en maffig sammanfattning med lite tips och andra roligheter inom en snar framtid, stay tuned!) i tre månader, ack så fel man kan ha! Tydligen är april nya vintermånaden. Mera snö nu än i december, vitt, vitt, vitt vart man än tittar.
 
 
Det finns inte mycket som gör mig så omotiverad som vinter och snö, känner att jag helst bara vill försvinna in i min bok istället, strunta i snöovädret utanför, strunta i alla måsten, strunta i det mesta helt enkelt.
 
 
Kom igen nu vädret, vårsol och plusgrader tack!

Kommentera
Skrivet av: Faster M

Sa jag inte att april är en månad man med fördel kan vara utomlands ;-) seg vinter ni har, hoppas majsolen levererar istället!

Svar: Jaa, du sa väl de... Ja, får vi ju verkligen hoppas! :)
Rebecka Sandbacka

2017-04-30 00:54:16

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback