Bangkok del 2

 
Vi började vår tredje och sista dag i Bangkok med fishspa, så himla konstigt och inte ett dugg skönt. Men det var en upplevelse.
 
 
Vår fotmassage som följde var dock den bästa. Efter att ha gått och gått och gått i två hela dagar var detta himmelen. Slumrade till några gånger under de 30 minuterna vi hade, så skönt!
 
 
Vi promenerade på mjuka fötter den korta biten ner till piren för att ta en båttur genom Bangkok, se staden ur ett annat perspektiv. 
 
 
Vi tog ingen turistbåt utan den lokalabåten, prisskillnaden var 400baht - 15baht. För samma rutt, men i en lite annorlunda båt. 
 
 
Till en början var det fullproppat och man såg inte så mycket, mest huvuden och en och annan skymt kunde man få av vattnet. I alla fall känna när det skvätte på en. 
 
 
Men plötsligt hade vi hela båten för oss själva och njöt av turen. 
 
 
Rekommenderar verkligen att göra detta ifall ni är i Bangkok, blev en bra kontrast mot all betong inne i staden att åka ut på en båttur. 
 
 
Innan vi tog en taxi till tågstationen igen gick vi och gjorde varsin henna tatuering, Jag gjorde fåglarna, min Australiensiska vän Amy, hjärtat. 
 
Jag är väldigt glad att vi bestämde oss för att åka hit över helgen, Bangkok har man ju hört så många historier om så det var roligt att se staden med egna ögon. Dock är jag inte alldeles för imponerad av stället, en helg kändes som tillräckligt, nästa gång jag är i Thailand blir det en riktig solsemester i södra delarna tror jag! 

Kommentera
Skrivet av: Faster L

Alltså ja tänkt rej att du helt tappa förståndet å tatuera de på HANDLEDE! Men så fik ja ögona på "henna" så tå lugna ja ner me... snyggt ere ju, på andras armar...

Svar: Hahah, nejdå, ingen riktig tatuering ;)
Rebecka Sandbacka

2017-02-10 10:56:09

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback