Ett internationellt bröllop

För ett par veckor sen gifte sig faster M med sin Steve, ett riktigt internationellt bröllop med gäster från alla tänkbara delar av världen. Så nu tycker jag vi kör en liten bildbomb från den stora dagen, eftersom jag var en av brudtärnorna finns det inga bilder inne i kyrkan, ni får använda er fantasi, kan säga att det var mycket vackert.
Ett glatt nygift par, vackert bör också tilläggas men det ser ni ju!
Efter vigseln styrde alla gästerna kosan mot fammo och faffas gård och Kasper blåste såpbubblor.
Brudparet anledde till levande musik utav hornorkestern som skymtar lite i bakgrunden.
Brudparet grattades. 
Och när alla gäster fått ett glas champange och hunnit gratta blev det dags för tårtan.
Innan vi drog till den egentliga festplatsen togs bilder (himla kul bild togs på brudparet, brudtärnorna och bestmen, kanske kommer upp i ett senare skede;) )
När tårtan var äten, champangen drucken och bilderna tagna åkte allihopa, förutom barnen som fick stanna hemma (jag och brorsan hade undantagstillstånd, woopwoop!), till Mustakari där själva festen hölls.
Åh, no words needed.
Titt som tätt klirrades det i glasen i salen och brudparet bjöd på en kyss.
Inte heller här behövs några ord.
Såhär glada var paret när efterrätten serverades.
Och vem blir inte glad av att få en sånhär bricka framför sig, va?
Vi andra fick efterrätt i en lite mindre skala, sägas bör att glassen var himmelskt god!
Första valsen och ovan ser ni min favoritbild från kvällen.
 
Och med favoritbilden avslutar jag denna bildbomb, efter valsen shakeade vi loss på dansgolvet i ett par timmar vilket resulterade i ganska hemska blåsor nästa dag, men det var så värt varenda blåsa. Aldrig har jag haft så kul på ett bröllop! 

Kommentera
Skrivet av: Maria Linnea - Wanderlust

Fina bilder! :) Jaa alltså hemska tider va sjuka fötter jag hadd efter flera timmar på dansgolve på min systers bröllop, haha, skorna skippa jag mesama :'D

Svar: Tack så myki! :) Haha, jaa de va faktiskt int så trevlig att stig upp moronen därpå, ja körd på me 10cm klackar hela kvällen. :'D
Rebecka Sandbacka

2015-07-31 23:09:19
http://mariaslinnea.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback