Splittrade meningar

Var det någon som höll sig uppe inatt för presidentvalet? Jag sov så skönt men följde med de resterande timmarna när jag vaknade, ganska snart tog ju dock Trump ledningen och fortsatte att stiga.
Internet svämmas över av detta val, hetsiga åsikter till höger och vänster och det finns knappt rum för annat idag. För det mesta känns det bara som kaos kan jag tycka, några skriker ut heja-rop medan andra suckar av förfäran.
Ja, spännande är nog rätt ord för framtiden, valde man rätt kandidat eller inte? Hur kommer resten av världen påverkas? Frågor som framtiden får utvisa.

Kommentera
Skrivet av: radhuslivet.se

Tycker du att rätt vann?

Svar: Svår fråga, tycker inte att nån av dem var rätt men känns ändå som att Clinton hade varit bättre än Trump. Vi får se.
Rebecka Sandbacka

2016-11-09 14:48:54
http://radhuslivet.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback