Söndagstips

 
Hörni, jag vill slå ett slag för kaktusar. Denna skönhet har jag haft i över ett år nu, de gånger jag vattnat den går att räkna på en hand och inte har jag behövt oroa mig för detdär med solljus och fuktighet heller. För tillfället står den på skrivbordet och jag blir så glad varje gång jag ser den, vacker och lättskött. Den perfekta växten för de, som jag, som ibland glömmer bort att växter och blommor behöver tas hand om för att klara sig. 
 
 
 
Sen vill jag även tipsa om den härligaste låten jag vet för tillfället, denna går på repeat i mina hörlurar och i bilen till och från jobbet. Vill dock varna för häftig resfeber. Det enda jag kan tänka på när jag hör denna är turkost hav med vita sandstränder.
 
 
Det ultimata söndagstipset är väl ändå solen. Om en är lika tursam som oss och fått se av solen istället för snöflingor idag är detta bästa uppladdningen inför den kommande veckan. En långpromenad eller löprunda i solsken.

Kommentera
Skrivet av: Maria Linnea

Oja, kaktusar e perfekta för dem som int har så gröna fingrar, även om jag lyckats ta livet av dem också, haha! :D Var jobbar du? :)

Svar: ojdå haha, men ja, visst e dom! Älskar, älskar kaktusar :D På Ådalens skola e jag som vikarie :)
Rebecka Sandbacka

2017-04-23 18:45:06
http://mariaslinnea.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback