Stingray BBQ

 
I Singapore sov jag på ett litet hostel beläget vid en av de mysigare gatorna jag sett, brevid en moskeé i ett arab kvarter. Allt var så utsmyckat och fint med detaljer i guld och marmor. Nära till det mesta också, gångavstånd till det mesta.
 
 
Så att gå ner till Makansutra för att testa Stingray BBQ. Det fanns en himla massa annat gott här också, valmöjligheterna var nästan oändliga, här finns allt. 
 
 
Men som sagt var det en portion Stingray BBQ jag kom för och det fick jag också. Om det var gott? JA! Jag har ingen aning om vad de hade i marinaden/såsen men hua så gott det var. Slukades ganska snabbt.
 
 
Mätt och belåten gick jag sedan omkring på Marina Bay, lyssnade till live musik och bara njöt av energin i staden.
 
 
Singapore är allt bra fint på dagen också, men att gå omkring här när det blir mörkt är något helt annat. Älskade att gå omkring här med lampor och olika ljuskonstellationer runt mig. Kommer definitivt åka tillbaka hit en dag.

Kommentera
Skrivet av: Ebba

Du sku gärna få göra ett allmänt inlägg hur det var under hela tiden du var utomlands. Hur resandet gick, om det finns nåt du skulle ha gjort annorlunda, ngn farosituation eller om du var rädd nångång, vad var det bästa under hela tiden? Etc. :D

Svar: Va kul idé, det kan jag absolut göra! Ska börja knåpa ihop ett sånt inlägg. Tack! :D
Rebecka Sandbacka

2017-04-15 16:03:37

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback