Studenten Anna

 
Så, i maj hade jag äran att vara fotograf åt flera studenter och nyutexaminerade, något ni fått flera smakprov av under sommaren. Jag vill ännu visa några bilder från den sista studentfotograferingen jag gjorde, med vackra Anna.
 
 
Vi fick en väldans fin dag ute vid havet med skinande sol.
 
 
 
När vi kände oss färdiga ute på bryggan gick vi in i skogen, ett infall som skulle visa sig vara ett av de bättre. Vi fick ett alldeles magiskt ljus nämligen.
 
 
Nästan så det kändes som en saga.
 
 
Som sagt, magiskt. Bilderna ur skogen blev snabbt mina personliga favoriter. Känner mig så otroligt tacksam över alla fotograferingar jag fått göra i sommar och hoppas på några även i nästa sommar!

Kommentera
Skrivet av: JUNITJEJ

Kanonfina bilder!

Svar: Tusen tack fina du! :D
Rebecka Sandbacka

2017-08-26 12:30:10
http://www.junitjejen,se
Skrivet av: Rebecca Adnell

Fina bilder!

Svar: Tusen tack fina du! :)
Rebecka Sandbacka


Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback