Back to the 90´s

 
Man ska ju gå utanför sin egen komfortzon ibland, igår gjorde jag verkligen det. Att sta framför kameran har aldrig varit riktigt min grej, visst kan det vara roligt ibland, men som så ofta är man ju så himla självkritisk. 
 
 
Men så igår ställde jag upp som modell för ett projekt, temat var nittiotal och jag fick genomgå en hel makeover med smink, hår och klädsel. Mina ögonbryn totalförvandlades och tänkte trilla av stolen när jag fick se mig själv i spegeln, haha!
 
 
Himla kul var det, definitivt något annat än jag vanligtvis brukar pyssla på med!

Kommentera
Skrivet av: Maria Linnea

WOW! Såå snygga bilder! O du ser så bra ut framför kameran! :)

Svar: Hahah, tack så myki! :)
Rebecka Sandbacka

2017-06-02 22:43:38
http://mariaslinnea.blogg.se
Skrivet av: Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, sjukt fina bilder!! :) Och outfits!

Svar: Tusen tack! :)
Rebecka Sandbacka

2017-06-03 15:48:47
http://beattriicee.blogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback