Hemma

 
På ett dygn gick jag från 38 grader och sol till -2 och sol med lite snö, hua vilken chock men att få sova i en egen säng, på ett eget rum var verkligen skönt. För att inte prata om hur roligt det är att se alla här hemma igen. 
 
 
Singapore var verkligen fantastiskt, kunde inte fått ett bättre avslut på mitt äventyr, hade gärna stannat några dagar till.
 
 
Singapore är en stad jag nästan gillar mera om kvällarna och nätterna, det bästa under de tre dagar jag var här var att gå runt Marina Bay när det blev mörkt och se på ljusshowerna och känna hela staden pulsera. Energin och känslan här är något extra. 
 
 
Jag ska berätta mera om Singapore så fort jag fått ordning på de nästan 400st bilder jag hann bränna av. Ha det bra så hörs vi, gå ut och njut av vårsolen!
 
//Becka

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback