Monkey forest

 
I Ubud besökte vi även Monkey forest, ett måste när man är i staden. 
 
 
Fick snabbt nya vänner när jag satte mig på huk för att ta bild av tre små apungar, plötsligt hade jag tre apor på mig. Det var sött till en början, ända tills de lyckades bita hål i min väska och stjäla lite papper... 
 
 
Höll mig undan dem resten av rundturen, ville ju helst behålla mina ägodelar. 
 
 
Tog fruktansvärt många bilder härifrån och konstaterade att apor visst är ganska fotogeniska. 
 
 
Denna apa var min favorit, såg så avslappnad ut där den satt och såg ut över alla turister, kunde inte ha brytt sig mindre om oss. 
 
 
 
Dessa två såg ganska avslappnade ut de också, en mamma med sin apunge. 
 
 
Så en bild av oss tjejer också, två fattas dock, vi försökte se avslappnade ut medan apor sprang runt oss som galningar. Lyckades nästan.

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback