Examens fotograferingen

 
Fina Ella som jag fotograferat tidigare blir nu utexaminerad närvårdare, så i förra veckan drog vi igång en examensfotografering i strålande solsken.
 
 
 
Vi stack ut till havet och fastän det blåste lite var det ingen som behövde frysa. 
 
 
Vi höll på ett par timmar och bilderna blev så bra!
 
 
Himla bra igång kick för sommarens fotograferingar, för varje fotografering får jag konstatera att fota människor verkligen är något utav det bästa jag vet.

Kommentera
Skrivet av: Maria Linnea

Jaa de har jag o insett! Så kul ju! Har flera fotograferingar i huvude som ja int kan vänt på att få föverkliga haha! :D

Svar: Jaa, så himla kul! :D
Rebecka Sandbacka

2017-05-28 11:52:14
http://mariaslinnea.blogg.se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback