Försmak av sommar

 
Det finns få saker som slår nattliga äventyr under sommaren, att sätta sig i bilen med vänner, dra ut på små krokiga vägar, se solen gå ner och upp igen efter några timmar. Sitta vid en strand och bara vara, skratta och ha roligt. Det är något utav det bästa jag vet under sommaren, speciellt i augusti när det hålls ganska varmt under natten också. I helgen gjorde vi precis ett sådant äventyr, det var så bra att jag nästan för ett ögonblick trodde det var sommar. 
 
 
Det var kallt som sjutton, men attans vad fint det var ändå! Eftersom vi i något skede insett att sömn behövs när man ska jobba nästa dag drog vi hem innan solen gick upp igen, men hur härligt är det inte att det är just så länge nu? Och ljusare blir det!
 
 
Nästa morgon fortsatte jag i samma sommar-anda och åt frukost ute i solskenet, då vinden ännu inte hade vaknat, visst var det aningen kyligt men den varma gröten värmde bra, så även filten. Som en liten försmak av sommaren, härligt, så härligt, nu hoppas vi bara att värmen också ska komma!

Kommentera
Skrivet av: Elin

Fina bilder!

Svar: Tusen tack! :)
Rebecka Sandbacka

2017-05-08 21:17:22
http://nouw.com/elinlarssonkalla

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback