Mocca

 
Det är lite lustigt hur jag för varje år tar mindre och mindre bilder, speciellt på Mocca. Jag har så många bilder från när hon var en liten valp, med knappt någon päls och öron som stod rakt upp. 
 
 
Från de senaste två åren har jag knappt några bilder alls på vår hårboll, tappade totalt inspirationen för att fota djur. Under de senaste veckorna har jag dock hittat in till flera instagramkonton med just hundar i fokus, och vilka bilder! 
 
 
Blir lika imponerad varje dag över bilderna jag ser och så inspirerad, så det lär ska bli en hel del fotande av världens bäsra hund nu i ett tag framöver igen. Speciellt i sommar ska vi dra ut på ett och annat fotoäventyr.

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback