Emelie & Niclas

 
 
När det kommer till fotografering finns det två saker jag älskar extra mycket att ha som motiv - par och mat. Det finns inget som slår en lyckad parfotografering och det är då jag minns varför jag överhuvudtaget fotograferar.
 
 
Speciellt roligt är det när det är ens egna vänner vill bli fotograferade, som denna soliga dag i sena juli. Då vi körde ut till en av mina favorit fotoplatser där hemma och föreviga kärleken mellan min äldsta barndomsvän och granne Emelie och hennes Niclas som gått och förlovat sig.
 
 
Det var så himla kul och fint.
 
 
 
Mina personliga favoriter ser ni ovan och här under.
 
 
 
Tänk att man får ha så fina människor i sitt liv ändå!

Kommentera

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback