Listan om mig

 
På folkets begäran ska det bli en liten lista om moi denna soliga måndag, listan hittades inne hos Sandra men ändrades om något, tjolahopp och hej så kör vi.

Hur gammal är du?
19, 20 i november.

Vart bor du?
För tillfället hyr jag ett rum i ett hus med en stor bakgård fylld av bär och diverse grönt, samt några hönor. I november flyttar jag in i en himla fin och ny lägenhet lite längre från centrum men närmre universitetet. 

Vad har du gjort idag?
Varit på föreläsning på temat Samfunnsfagene vokser fram, ett seminar om Karl Popper (intressant karl den där Karl ändå) samt kokat en spicy majssoppa och googlat recept. 

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar, sommar och sommar. Alla gånger. Behöver jag ens förklara detta? Vem gillar inte sommar?

Är du beroende av något?
Att se på matvideos, tasty är favoriten. 

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Känner att det är ganska bra här just nu, dock har jag en otrolig längtan efter en europaresa, helst till Paris eller Prag.

Vad är du på för humör just nu? 
Trött men glad.

Vilket är ditt favoritgodis?
Gillar verkligen inte godis så svarar glass eller frysta druvor.

Vilken är din favoritaffär?
Kremmerhuset.

Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Morgonmänniska, ingenting som slår en tidig morgon och pangfrukost.

Har du blivit sydd någon gång?
När de sydde igen magen efter blindtarmsoperationen, annars nej.

Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Alexander som bjöd ut mig på lördagsmiddag, 17 månader ändå, det ni!

Bilden tog fina Maria förra hösten.
 

Är du blyg?
Hade nog inte kallat mig blyg nej, men är kanske lite tillbakadragen vid vädligt annorlunda och nya tillfällen.

Vad heter du i andranamn?
Sofia.

Vill du gifta dig?
Ja.

Har du något smeknamn?
Ganska många, som de flesta andra med ett lite längre namn. Vanligaste är Becka och CK, men Bex och Berocca används ganska flitigt av både vänner och familj de också. 

 

Kommentera
Skrivet av: Maria S

Vilket trevligt inlägg! Duu, får man fråga varifrån dina skor e?🙈 Så svårt att hitta ordentliga höstskor ju! Och ditt korta hår e såå snyggt!😍 Kram

Svar: Absolut får man väl fråga det! Om jag int minns riktigt fel köpte jag dem på Luhta i Kokkola förra året, såg liknande inne på Halonen också före ja for :D Å tusen tack, e själv väldigt nöjd faktiskt! :) Kramar!
Rebecka Sandbacka

2017-09-22 17:19:03
http://mariaslinnea.blogg.se/

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback