Tilde

 
Än en gång har jag fått en påminnelse om hur otroligt roligt det är att fota porträtt, igår drog nämligen jag och Tilde till Telegrafbukta för att ta lite höstiga bilder i det fina ljuset.
 
 
Det blev så himla bra, alla förutsättningar för pangbilder fanns ju iofs - fotogenisk människa, fint ljus och fina färger. Helt otroligt att jag har så fina vänner!
 
 
Älskar även naturens färger för tillfället, kan vi kanske bara stanna här tills sommaren? 
 
 
Vackert ju!
 
 
Var inte oroliga, fler bilder kommer, stay tuned.

Kommentera
Skrivet av: Isabell Hedberg

Vilka höstiga och fina bilder :D
Ser ut som att ni haft roligt :)
Kram!

Svar: Tusen tack, ja roligt hade vi absolut! :DKram!
Rebecka Sandbacka

2017-09-27 17:46:21
http://isabellh.se/
Skrivet av: Lars Gustafsson

Ja vad bra bilder det blir när det är en fotograf som vet hur det sak göras. Jag själv är hopplöst dålig på att
fota . Är fotomålet vackert som här så kan det bara bli succe

Svar: Tack så mycket, övning ger färdighet - klyscha javisst, men väldigt sant! :D
Rebecka Sandbacka

2017-09-27 18:09:08
http://nykterfyllekaja.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Nemmen va för en otrolit flott tjei du drivar och fotografere, utrolit vacker

Svar: Ikke sant, jeg er heldig at ha så fine veninner :D
Rebecka Sandbacka

2017-09-28 16:22:13

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback