Havregrynsgröt

 
Havregrynsgröt har då aldrig varit en favorit hos mig, speciellt inte till frukost, tvärtom faktiskt. Hade någon frågat om jag vill ha havregrynsgröt för en månad sen hade jag svarat nej tack utan att ens överväga det.
 
 
Men så bestämde jag mig av någon anledning att koka gröt till frukost en dag och ,oh my, var det gott ändå! Med blåbär och mjölk var det en match made in heaven. 
 
 
Imorse fick ett päron göra blåbären sällskap också, tror bestämt jag har en ny favoritfrukost! 

Kommentera
Skrivet av: JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Svar: Alltså det var så himla gott! Har dock en ny favorit variant på just havregrynsgröten, kommer upp snart! :D
Rebecka Sandbacka

2017-04-10 19:02:42
http://www.junitjejen,se

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback