Utmarkerna

 
Under sommaren och hösten får jag alltid ett ryck då jag bara vill läsa, läsa, läsa, hela tiden sitta med näsan i en ny bok. Oftast deckare. Men i sommar hade jag tänkt läsa annat än deckare, spenderade över en timme inne på bibilioteket i ett försök att låna böcker som inte var deckare. 
 
 
Mitt försök gick inte så bra, när jag tröttnat att stirra på bibliotekets böcker utan att finna en endaste bok intressant satte jag istället tänderna i Arne Dahls bok, Utmarkerna. Som jag fastnade, så himla spännande att jag satt upp halva natten och läste halva boken. Så fot fortsättningen kommer ut som pocket ska den beställas tillsammans med Läckbergs nyaste, Häxan. Jag ska nog hålla mig till deckare tror jag. 

Kommentera
Skrivet av: Ellen

Du kan få låna den ja håller på med nu, ingen deckare(tyvärr) men rysligt bra å rörande :D

Svar: Tjohoo, låter bra, va e de för en bok? :D
Rebecka Sandbacka

2017-06-08 07:33:11

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback