Serier med frukost

 
Jag har en ny favoritgrej, kalla det vana eller ovana, men för tillfället är det absolut bästa sättet att börja dagen på. När man har tid dvs. 
 
 
Nämligen att sitta i fåtöljen med frukost och netflix. Jag är ingen filmmänniska, men serier tittar jag igenom en efter en, ett avsnitt är den perfekta längden, filmer är så otroligt långa. 
 
 
För tillfället håller jag på med 13 reasons why samt Designated survivor, båda två så otroligt bra! Den första är en riktig tankeväckare och kryper under skinnet på en, medan den andra är mera action och håller en på helspänn. 
 
 
Mina favoriter är ändå fortfarande Mentalist och Blacklist (ja, jag gillar krim), otroligt spännande båda två! Håller tummarna för att de ska göra fler säsonger av båda.
 
Har ni några favoritserier? 

Kommentera
Skrivet av: emeliesandelia.se

Åh brukar också inleda min morgon så! Kollade mycket på 13 reasons why men när jag såg klart den blev det Riverdale. Stort tips!

Svar: Åja, ska ta och kolla in Riverdale då, tack för tipset! :)
Rebecka Sandbacka

2017-05-15 11:03:41
http://emeliesandelia.se/
Skrivet av: Elin

Så mysigt!

Svar: Typ det bästa som finns när det kommer till mornar!
Rebecka Sandbacka

2017-05-15 14:59:05
http://nouw.com/elinlarssonkalla

Skriv en hälsning här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

Din Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback